Nehéz döntés
2017. november 01. írta: melatonin

Nehéz döntés

the-thinker-489753_960_720

A műtét utáni második kemoterápiára érkeztem az onkológushoz. Előtte a laborban álltam sorban, majd az onkológusnál. A laborba fél8-ra érkeztem, az onkológushoz 11 órakor jutottam be .

 

Az elmondott mellékhatások miatt kiegésztő vérvizsgálatot, ekg-t és melkass röntgent irt elő, amihez betegszállítót hívott, mert egyedül mehetek. Egy órás várakozás újból szóltam az orvosnak, így már hamarosan jöttek értem. 13 órakor értem vissza az orvoshoz a vérvizsgálat egyik eredménye nem készült el, de az orvosnak osztályértekezlet kezdődött, így fél3-kor eljöttem, mivel 15 óráig van rendelés, már nem tudtam volna átbeszélni az orvossal a helyzetet. Szóval eltöltöttem  Kékgolyó utcában  7 órát, de konkrét eredmény nélkül jöttem el, viszont a sok sorba állás és ülés miatt nagyon megfájdult a derekam, nem ettem, nem ittam, fáradt voltam.

Következő héten hétfőn visszamentem (2017.10.30.). Ezalatt a pár nap alatt annyit gondolkodtam, hogy folytassam-e a kemoterápiát, hogy néha már úgy éreztem beleörülök. Nem tudom, hogy mi a "helyes" döntés, de egyébként minden porcikámmal azt éreztem, hogy ez nekem nem jó, többet árt, mint használ. De végül már azzal az elhatározással érkeztem, hogy nem akarom tovább. Az orvos ismét elmondta, hogy 20-30 %-kal nő a kiújulás esélye, és alá kellett írom egy nyilatkozatot, hogy saját felelősségemre hagyom abba. Megkérdeztem előtte, hogy a továbbiakban, vagy egy esetleges kiújulásnál emiatt a nyilatkozat lesz-e valamilyen hátrányom, azt mondta, hogy természetesen nem.

Novemberben lesz CT, decemberben MRI, és decemberben kell az onkológushoz visszamennem, de előtte lesz vérkép, tumor marker, stb és kilátásba helyezte, hogy februárban kellene egy kolonoszkópia is.

Még csak most kezdem érezni, hogy megkönnyebbültem. Nem lesz több kemo, az összes mellékhatásával és kellemetlenségével együtt!!

Mostmár tényleg az erősödésre és a hízásra koncentrálhatom az energiáimat, nem fog újra és újra legyengíteni közben a kemo, a hasmenés, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://azenrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr2314637988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">