PET CT
2017. április 18. írta: melatonin

PET CT

2017. április 22-e helyett, előbbre hozták a PET CT-t 18-ára a Pozitronnál .

6 órával előtte volt szabad enni utoljára, utána csak vizet ihattam a vizsgálatig. Vigyáztam, hogy a cukromat ne nyomjam fel semmilyen édességgel, mert 8 alatt kellet tartani, nem is volt gond, 5,8 volt a vércukrom. Megkaphattam az izotópot, utána 1 órás ücsörgés volt és közben meg kellett innom 1 l tiszta vizet (tekintettel a hasmenésemre, csak tiszta vizet kaptam). A PET CT vizsgálat nem sokban különbözött a sima CT-től.

Túl vagyok ezen is.

Sajnos csak 7-8 munkanap múlva lesz eredmény, mert a húsvéti 4 napos  ünnep miatt csúszásban vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://azenrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr214637944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">