PET/CT eredmény
2018. január 28. írta: melatonin

PET/CT eredmény

Csütörtökön visszamentem a Tüdőgondozóba, hogy írásban megkapjam, a köpet-minta negatív részeredményét.  Azt mondták a végleges majd 8-10 hét múlva lesz meg, ezért kértem, hogy akkor a biopszia leleten szereplő tüdőgyulladásra kapjak gyógyszert, de mivel most már nem vittem magammal a biopszia leletet, a múltkor pedig nem írták be róla a gépbe a tüdőgyulladást, a doktornő váltig állította, hogy nekem nincs tüdőgyulladásom. Kénytelen voltam hazamenni a leletért és visszamenni vele. És még volt képe gúnyosan megjegyezgetni, hogy ez december 19-i. Igen, akkor volt a biopszia, aminek a leletét január 2-án kaptam meg és azzal kerestem meg őt 4-én. Azt hittem ráborítom az asztalt.

tudogondkis.jpg

Szombaton kaptam meg postán a PET/CT leletet:

20180127_142823.jpg

 

Emailben megkerestem az onkológust, mert nem tudtam jobbat kitalálni és nagy meglepetésemre válaszolt. Részlet a levélből.

Korábbi mellkasi mintavétel tumort nem igazolt, illetve felvetette TBC lehetőségét. A gyulladásos folyamat azonban esetlegesen elfedhet a tüdőben egy rosszindulatú daganatot, mely esetleg a gyulladás mellett, talán annak hatása miatt is kialakulhatott. A PET-CT-s kolléga a kép alapján elsősorban rosszindulatú daganatos betegséget feltételez a tüdőben.

Ennek alapján biztonsági okokból a tüdő képlet sebészi eltávolítása javasolható a mellkassebész kollégám véleménye alapján.
Fontos, hogy korábbi javaslatomnak megfelelően jelentkezzen tüdőgyógyászaton (pl. Korányi Kh) a TBC igazolására, vagy kizárására, illetve esetleges TBC ellenes antibiotikus terápia javallatának megállapítására.

 

Hát nagyon gondolkodóba ejtett. Ha nem nyilatkozom, hogy nem vállalok több kemot, akkor most január közepén lett volna vége a terápiának, decemberben volt a tüdőbiopszia, aminek köszönhetőn összeesett a tüdőm, még mindig fáj a PTX miatt a mellkasba vezetett cső helye, nem gyógyult még be a seb. Harcot vívtam a Tüdőgondozóban, hogy legyenek olyan kedvesek foglalkozni velem, mert szerintük nincs is semmi bajom. Február elsején kell mennem gasztroenterológushoz, ahol a sztómán keresztül történő vastagbél tükrözést (kolonoszkópiát) kellene megbeszélnem. Most pedig azt írta az onkológus, hogy tulajdonképpen nem kell hinni a biopszia leletben a tumort illetően, hanem konzultáljak a mellkas sebésszel, hogy sebészetileg eltávolítsák. Mert végül is azt is feltételezhetik, hogy rosszindulatúságot takar a gyulladás.De azt még a múltkor elmondta, hogy a tüdőműtét előtt kötelező a bronchoszkóp.  Végül is nem nekik fáj egyik beavatkozás sem, miért ne tegyenek ki feleslegesen ezeknek!! 

 

Fogalmam sincs, hogy ezt hogy képzelik! Ha rá hallagatok akkor a kemoterápia közben lett volna ez a decemberi biopszia és PTX, abból még ki sem "gyógyítanak", menjek tükrözésre, de utána ugorjak be egy bronchoszkópiára, aztán mellékesen, - nem bízva, a biopszia eredményében, amit ő tartott elengedhetetlenül szükségesnek -,  műttessem meg magam. Ja, de a fenekem fáj, szerintem gondok vannak a varrással (végbél-kiirtás), emiatt ugorjak el a Sebészeti ambulanciára is. Az meg már szinte szokványos, hogy pl. ma hajnali 4-kor is arra ébredtem, hogy trutyiban vagyok, mert levált a zsák, cseréltem hajnalban zsákot, moshattam, a hálóruhámat.

 

Arra jutottam, hogy "beintek" és nem vállalok semmilyen beavatkozást! 

 

Ezekkel a "gyógymódjaikkal", "vizsgálatokkal kicsinálnak engem, nem engedik, hogy a műtét után végre megerősödjek, rendbe jöjjek, mert követik a protokollt, mert le akarják magukat fedni ezekkel, hogy azt mondhassák, hogy őt mindent megtettek, a beteg még sem élte túl.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr3814637994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">