Út a varratszedésig
2017. szeptember 01. írta: melatonin

Út a varratszedésig

Kedden (2017.08.22.) hazajöhettem a Kórházból.

https://hu.depositphotos.com/48483319/stock-photo-illuminated-hourglass-in-a-wooden.htmlAz első 3 napban nem volt produktum, ez okozott némi zavart, de utána aztán már minden rendben volt. Még nem állt be teljesen, ki kell tapasztalni

Igazából krumplipürén, csirkehúson,  tökfőzeléken és húslevesen élek. Lassan talán majd bővíthetem a kínálatot, mert ezeket már nagyon unom.

A második hét nagyon-nagyom lassan telt el, az első héten még velem volt a lányom, segített, de aztán már dolgoznia kellett.

A második héten egyedül voltam. Mindennap mentem 1-2 órát sétálni, többet nem is nagyon bírtam. Borzasztó lassan telt az idő, a fenekemen az összevarrás nagyon fájt, se ülni, se feküdni nem volt jó vele. Türelmetlen, elkeseredett voltam.

Gondot okozott az öltözködés is. A sztóma alá érő nadrágok kényelmetlenek és akkor ugye rá kell lógatni a zsákot és takarni valami hosszú felsővel. Ha a zsák tetejéig érő nadrággal próbálkoztam, az pedig még bántotta a hasi sebemet.

Nézelődtem interneten és kiderült, hogy sztómások öltözködésével, fehérneművel, sztómaövvel foglalkozó szaküzlet nincs is Magyarországon.

Nekem ugye egyrészes, Coloplast leereszthető zsákom van, ehhez próbáltam keresni  öltözék-kiegészítőket.

A hazai kínálatban ezeket találtam:

 

 

 Ezzel vége is a boltokban kapható kínálatnak.  A stomainfo.hu oldalon még találtam fürdőruha varratásról információt.

2017.09.01. (Péntek) Varratszedés

11-re kellet mennem az Ambulanciára. Természetesen közel 2 órás várakozás után hívtak be. A fenekemnél fájt a varratok kiszedése, a hasamon elviselhetőbb volt. A fenekem lévő sebre azt mondta az orvos, hogy szépen gyógyul, nincsen fertőzés, még néhány napig váladékozhat. A szövettan eredménye még nincs meg, majd telefonon fognak hívni, hogy szükség van-e további kezelésre (kemo), ha nincs akkor a sebészhez irányítanak. vissza.  Ha szükség van továbbiakra, akkor onkológushoz irányítanak. 5 évig fognak követni mindenképpen..

Borzalmasan jó volt végre varratok nélkül ülni!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr5514637976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">